Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Робота із студентами

Наукова діяльність
Видавнича діяльність

Робота із студентами

Математика та фізика мають велике практичне значення й відіграють важливу роль як у науковому, технічному, економічному розвитку суспільства, так і в розвитку окремої особистості. Ті, хто на високому рівні оволодівали математичними інструментами, розуміли основні закони природи завжди мали великий потенціал для реалізації своїх ідей і становили стратегічний ресурс нації.

В умовах глобалізації, інформатизації та інтелектуалізації суспільства перед системою вищої освіти України постають нові вимоги до підготовки фахівців інженерних спеціальностей. Це – і підвищення якості розумової праці, формування умінь широкого профілю, і психологічна готовність поповнювати свої знання, вдосконалювати свою кваліфікацію, опановувати новітні технології та обладнання.

У сучасних умовах, коли потік інформації з часом змінюється по «подвійному» експоненціальному закону, а сучасна комп’ютерна техніка розвивається стрімкими темпами, зростає значущість дисциплін фізико-математичного циклу, що виступають системноутворюючим елементом навчально-професійної діяльності здобувачів вищої освіти технічного університету, зокрема, напряму інформаційно-комунікаційних технологій

 
 

Сьогодні, в умовах зростання ролі аналітичних досліджень, соціально-економічних процесів, майбутнім економістам, програмістам, менеджерам, інженерам потрібна глибока математична підготовка, яка б давала змогу застосовувати математичні інструменти для дослідження широкого кола проблем у своїй діяльності, користуватись сучасним програмним забезпеченням комп’ютерної техніки. А фізика є основою фахової підготовки в усіх напрямках розвитку техніки, в тому числі і в галузі телекомунікацій.

Фізика та математика в технічному університеті, як правило, вивчаються на першому-другому курсах навчання і є для здобувачів вищої освіти одними із найскладніших для опанування. Одна з причин – абстрактність математики. Математичні поняття – лише більш-менш вдалі зліпки тих чи інших реальних об’єктів. Друга причина – великий обсяг матеріалу потрібно вивчити за досить короткі терміни.

Що стосується фізики, то більша частина здобувачів освіти не приділяла належної уваги її вивченню в закладах середньої освіти та має слабку теоретичну та практичну підготовку.

Враховуючи наведене, викладачами кафедри вищої математики, математичного моделювання та фізики Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій було розроблено зміст та деталізовано за семестрами навчання математики та фізики. Усе було узгоджено з випусковими кафедрами відповідно до напряму спеціальності.

Навчально-методичне забезпечення навчання фізико-математичних дисциплін – це навчально-методичний комплекс, що містить робочу програму дисципліни, тексти лекцій, підручник, навчальні посібники, лабораторні практикуми, варіанти розрахунково-графічних робіт та зразки їх розв’язання, типові трьохрівневі контрольні роботи, питання та задачі до іспиту (заліку), задачі підвищеної складності, тести.

Особливу увагу викладачі кафедри приділяють залученню студентів першого та другого курсів до роботи у наукових гуртках кафедри. У цьому напрямку продуктивно працюють щосеместра нові гуртки, відповідно до інтересів студентів. Здобувачі освіти активно беруть участь у роботі наукових гурків.

У 2023/2024 навчальному році працюють наукові гуртки «Основи математичного моделювання», керівник – доцент кафедри Калинюк Алла Миколаївна; «Математико-економічні основи теорії ігор», керівник – доцент кафедри Маланюк Наталія Михайлівна; «Методика розв’язування нестандартних задач з фізики», керівник – доцент кафедри Андреєва Наталія Олексіївна; «Основи радіоелектроніки та приладобудування», керівник – доцент кафедри Сімченко Сергій Володимирович

Кафедра щороку проводить предметні олімпіади серед студентів. Минулого навчального року на початку березня викладачами кафедри вищої математики, математичного моделювання та фізики були організовані та проведені олімпіади з вищої математики та фізики. Загальна кількість учасників олімпіади з математики становила 140 студентів і з фізики - 52 студента першого курсу.

З метою забезпечення взаємозв’язку між математичною та професійною підготовкою здобувачів вищої освіти, реалізації процесу наступності та прикладної спрямованості велику увагу викладачі кафедри приділяють науково-дослідній роботі студентів. Це – виконання міні-проектів у процесі навчання математики: «Застосування аналітичної геометрії у телекомунікаціях», «Приклади застосування диференціальних рівнянь у кібербезпеці», «Застосування перетворення Лапласа», «Застосування лінійної алгебри у програмуванні» та інші. Під час вивчення теми «Графи» виконується робота «Проект створення телекомунікаційних мереж мінімальної вартості між містами (університетами, аудиторіями тощо)». У процесі вивчення булевих функцій студенти будують схеми із функціональних елементів, які представляють дані функції. Водночас, вивчаючи дисципліну «Теорія ймовірностей», знаходять надійність таких систем. Вивчення математичної статистики базується на виконанні завдання «Проект обробки, аналізу та прогнозування на підставі емпіричних даних». Студентам пропонується знайти інформацію (100 та більше чисел) будь-якої природи (бажано своєї спеціальності) або самим виконати експериментальні дослідження.

Студентські роботи

Слід відмітити, що більшість здобувачів вищої освіти складають програми різними мовами програмування для розв’язання таких же завдань за допомогою інформаційно-телекомунікаційних технологій. Зазначимо, що створення таких проектів (задач прикладного характеру) мотивує наших студентів на вивчення математики, формує інтерес до математичної діяльності.

Кращі роботи студентів представлено на студентських конференціях і конференціях молодих вчених.

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись



Натискаючи на кнопку "Отримати консультацію", ви даєте згоду на обробку персональних даних та погоджуєтеся з політикою конфіденційності.

Переглядів: 14 438