Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

11 березня 2020 року відбудуться відкриті зустрічі з експертними комісіями з питань акредитації освітніх програм

09:26, 10-03-2020

11 березня 2020 року відбудуться відкриті зустрічі з експертними комісіями з питань акредитації освітніх програм.

Запрошуються всі бажаючі науково-педагогічні, педагогічні працівники, здобувачі вищої освіти

Час та місце ОП

16.00-16.45

Ауд. 202   

експертна комісія з питань акредитації
ОП Системний аналіз

17.00-17.30

Ауд. 417 

експертна комісія з питань акредитації
ОП Маркетинг

17.00-17.30

Ауд. 211

експертна комісія з питань акредитації
ОП Комп’ютерна інженерія

15.30-16.00

Ауд. 423

експертна комісія з питань акредитації
ОП Публічне управління та адміністрування

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 2 476
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ