4 грудня 2014 року о 14:00 у конференц залі відбудеться студентська наукова конференція Державного університету телекомунікацій «Світ телекомунікації та інформатизації».
Напрямки роботи конференції:
Розвиток сфери інфокомунікацій – найперспективнішого напрямку сьогодення
Захист інформації сфери інфокомунікацій
Світ телекомунікації та інформатизації у розрізі менеджера та соціолога
Для участі у конференції, необхідно до 2 грудня 2014 року включно заповнити анкету та надіслати тези доповіді або статтю на електронну адресу i.pokhabova@lsd.kiev.ua . Матеріали конференції будуть надруковані у збірнику.
Обов'язкова реєстрація за посиланням
Вимоги до оформлення матеріалів:
1. Матеріали повинні бути представлені українською, російською або англійською мовами.
2. Обсяг статті 5-8 сторінок, обсяг тез не повинен перевищувати 2-ох сторінок. Кількість авторів – не більше двох.
3. Загальна схема побудови тез чи статті: прізвища та імена авторів, ВНЗ, назва інституту (повна) + назва факультету –заповнюється представниками ННІТІ (повна), місто – у правому верхньому кутку, шрифт Times New Roman; величина шрифту – 14; назва тез чи статті – великими літерами, по центру, шрифт Times New Roman; величина шрифту – 15.
4. Формат сторінки А4; поля 2х2х3х1; шрифт Times New Roman; величина шрифту – 14; інтервал: 1,5; абзац: 1,25 см.
5. По тексту використовуються заокруглені дужки, для посилань на джерело – квадратні: [12, с. 56–57; 14, с. 23], [14, с. 23],
– де "12" та "14" порядковий номер у списку використаних джерел;
– "56–57, 23" – номери сторінок;
– ", " ставиться після порядкового номера джерела у списку використаних джерел;
– ", " – між номерами сторінок;
– ";" – між порядковими номерами різних джерел.
6. Список літератури оформляється згідно вимог державного стандарту з обов`язковим зазначенням кількості сторінок книг, статей.
7. Роботи, що не відповідають вимогам та не представлені у встановлений термін, не будуть розглядатися.
За додатковою інформацією щодо участі у конференції просимо звертатися до голови студентської ради університету Похабової Ірини (тел.: +38093-058-16-22), голови оргкомітету Бондаренка Євгенія (тел.: +38093-223-29-59).
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс |
---|---|---|---|---|---|---|
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1
Події, що заплановані на 1 березня 2025
|
2
Події, що заплановані на 2 березня 2025
|
3
Події, що заплановані на 3 березня 2025
|
4
Події, що заплановані на 4 березня 2025
|
5
Події, що заплановані на 5 березня 2025
|
6
Події, що заплановані на 6 березня 2025
|
7
Події, що заплановані на 7 березня 2025
|
8
Події, що заплановані на 8 березня 2025
|
9
Події, що заплановані на 9 березня 2025
|
10
Події, що заплановані на 10 березня 2025
|
11
Події, що заплановані на 11 березня 2025
|
12
Події, що заплановані на 12 березня 2025
|
13
Події, що заплановані на 13 березня 2025
|
14
Події, що заплановані на 14 березня 2025
|
15
Події, що заплановані на 15 березня 2025
|
16
Події, що заплановані на 16 березня 2025
|
17
Події, що заплановані на 17 березня 2025
|
18
Події, що заплановані на 18 березня 2025
|
19
Події, що заплановані на 19 березня 2025
|
20
Події, що заплановані на 20 березня 2025
|
21
Події, що заплановані на 21 березня 2025
|
22
Події, що заплановані на 22 березня 2025
|
23
Події, що заплановані на 23 березня 2025
|
24
Події, що заплановані на 24 березня 2025
|
25
Події, що заплановані на 25 березня 2025
|
26
Події, що заплановані на 26 березня 2025
|
27
Події, що заплановані на 27 березня 2025
|
28
Події, що заплановані на 28 березня 2025
|
29
Події, що заплановані на 29 березня 2025
|
30
Події, що заплановані на 30 березня 2025
|
31
Події, що заплановані на 31 березня 2025
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |