Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Державний університет телекомунікацій оголошує набір до докторантури для здобуття наукового ступеня доктора наук в 2016-2017 роках

22:38, 19-09-2016

Набір в докторантуру проводиться за наступними спеціальностями:

  • 172 – Телекомунікації та радіотехніка;
  • 122 – Комп’ютерні науки та інформаційні технології;
  • 125 – Кібербезпека;
  • 073 – Менеджмент.

Набір на навчання в докторантуру проводиться на очну форму підготовки за державним замовленням (бюджет) та за кошти фізичних та юридичних осіб (контракт).

Прийом документів проводиться з 1 липня 2016 року за адресою м. Київ, вул. Солом’янська, буд. 7, кабінет 302(217).

Телефон відділу аспірантури і докторантури - (044) 249-25-55, (067) 506-91-85. 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 11 625
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ