Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Про реорганізацію Інституту проблем штучного інтелекту МОН і НАН України

13:41, 16-06-2025

Згідно зі спільним наказом Nº 843/319 Міністерства освіти і науки України та Національної академії наук України "Про реорганізацію Інституту проблем штучного інтелекту" припиняється юридична особа - Інститут проблем штучного інтелекту шляхом приєднання його до Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій.

Наказом передбачено, що Університет є правонаступником всього майна, прав та обовʼязків Інституту. Також створено комісію з реорганізації Інституту у складі згідно з додатком до Наказу.

Головою комісії призначено начальника відділу кадрів Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій Михайла Дубровського.  Процедуру реорганізації розпочато: комісія вже приступила до роботи в рамках виконання Наказу і проведе перше засідання у вівторок, 17 червня об 11:30. 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 934
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00