Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ДУІКТ підписав Меморандум про співпрацю з Міжнародною Торговою Палатою

15:56, 04-06-2025

4 червня 2025 року Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій (ДУІКТ) та Український національний комітет Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine) підписали Меморандум про співпрацю та взаєморозуміння, який відкриває нові горизонти для синергії між академічною спільнотою та бізнесом у сфері цифрової трансформації, інновацій та міжнародного партнерства.

Документ було підписано ректором ДУІКТ Володимиром Шульгою та Президентом ICC Ukraine Володимиром Щелкуновим.

Участь у підписанні взяли представники обох Сторін:

Від Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій:

  • Сергій Кондратюк, помічник ректора, професор кафедри публічного управління та адміністрування, кандидат політичних наук;
  • Світлана Петровська, директор Навчально-наукового інституту менеджменту та підприємництва, кандидат економічних наук, доцент.

Від Українського національного комітету Міжнародної Торгової Палати (ICC Ukraine):

  • Олексій Кожанов, Генеральний секретар ICC Ukraine;
  • Тетяна Савосько, Виконавча директорка ICC Ukraine.

У межах зустрічі сторони окреслили спільні цілі у таких напрямах як:

  • реалізація спільних науково-дослідних та освітніх проєктів;
  • участь у міжнародних грантових програмах;
  • стажування студентів у структурах ICC Ukraine;
  • розробка спільних сертифікованих модулів, зокрема англомовних;
  • участь молоді в аналізі бізнес-кейсів, цифрових розробках, зокрема у сфері кібербезпеки, e-commerce та blockchain.

Меморандум передбачає створення спільних робочих груп, укладання окремих угод для реалізації ініціатив та активне залучення фахівців обох сторін до консультаційної та експертної діяльності.

Особлива увага приділятиметься:

  • розробці інноваційних ІТ-рішень для малого та середнього бізнесу;
  • підтримці українських стартапів на міжнародній арені;
  • спільній організації форумів, конференцій, хакатонів і практичних заходів у сфері міжнародної торгівлі, цифрової дипломатії та сталого розвитку.

«Щиро вдячний нашим новим партнерам з ICC Ukraine  за прийом. Наша співпраця закладає потужний фундамент для посилення ролі університету в інтернаціоналізації освіти, науці, формуванні нової генерації фахівців, здатних ефективно діяти в умовах глобального ринку», - відзначив ректор ДУІКТ Володимир Шульга.

Довідково: ICC Ukraine, заснована у 1998 році, є частиною глобальної мережі Міжнародної Торгової Палати (ICC) зі штаб-квартирою в Парижі. Організація об’єднує понад 45 мільйонів компаній і має статус спостерігача при ООН. Її діяльність зосереджена на розвитку міжнародної торгівлі, залученні інвестицій, юридичному супроводі бізнесу, протидії корупції та підтримці сталого економічного розвитку.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 418
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00