Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Science City: МОН закликало до обговорення проєкту розвитку науково-дослідницької інфраструктури

14:33, 26-12-2024

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт з удосконалення системи активізації інноваційної діяльності наукових парків, університетів та науково-дослідних інституцій (НДІ) «Science City». 

Проєкт передбачає створення умов для розвитку науково-дослідницької інфраструктури, спрощення адміністрування проєктів і стимулювання інвестиційної діяльності, зокрема через можливість отримання резидентства Дія.City, запровадження податкових й митних пільг, для підвищення конкурентоспроможності українських наукових парків, університетів та НДІ. 

Що зміниться?

  • Більше партнерів: наукові парки зможуть співпрацювати з будь-якими організаціями, відкриваючи нові можливості для спільних проєктів.

  • Податкові й митні пільги: це дасть змогу підвищити конкурентоспроможність університетів, наукових установ та парків на ринку.

  • Спрощення оренди й закупівель: наукові парки зможуть проводити закупівлі за приватні кошти та орендувати державне майно без аукціонів.

  • Резидентство Дія.City: наукові парки отримають зниження порогу середньомісячної зарплати від 600 євро до 800 євро, без обмежень на участь держави у їхньому статутному капіталі.

  • Цифровізація процесів: реєстрація, звітування, затвердження планів розвитку і всі адміністративні процедури — через електронну систему URIS.

  • Оцінювання роботи: результати діяльності наукових парків враховуватимуть під час атестації університетів, наукових установ і розподілу державного фінансування.

  • Сучасна інфраструктура: пільгове розмитнення наукового обладнання, спільні лабораторії, центри колективного користування, тимчасове безоплатне користування обладнанням.

  • Простіша реєстрація проєктів: замість платної процедури на 45 днів — безоплатна реєстрація за 15 днів із відсутністю обмежень щодо строків реалізації проєктів.

  • Механізми захисту: додаткові умови для запобігання зловживань статусом наукових парків.

  • Прозорість: у відкритому реєстрі буде доступною інформація про всі наукові парки, їхні програми розвитку та результати роботи.

Такі зміни створять умови для розвитку науки й залучення інвестицій в наукомісткі інновації. Проєкт надасть науковцям можливості вивести результати своїх інноваційних розробок на ринок і сфокусуватися на дослідженнях, передавши адміністративні питання науковому парку.

Зауваження і пропозиції до зазначеного проєкту прийматимуть до 25.01.2024 року на електронну пошту: mariia.krasnoshchok@mon.gov.uainnovations@mon.gov.ua.

Контактна особа для надання консультацій: Марія Краснощок, тел. +38 (068) 883-73-79.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Приват24
Оплатити
Переглядів: 38