Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Участь ДУІКТ в Українському форумі якості освіти: як пройшов фінальний день UQAF-2024

12:44, 30-09-2024

Днями Делегація ДУІКТ взяла участь в Українському форумі якості освіти (UQAF-2024).

У другий, фінальний день заходу представники нашого університету мали змогу долучитися до чотирьох панельних дискусій та ознайомитися з чотирма презентаціями кращих освітніх практик.


Окрім цього, захід став платформою ділових партнерських відносин, а саме, обговорення подальшої співпраці з представниками Житомирської політехніки.


Питання реалізації і впровадження академічної мобільності та сучасної інформаційної системи документообігу обговорили з проректором з науково-педагогічної роботи Андрієм Морозовим та з деканом факультету Інформаційно-комп'ютерних технологій Тетяною Нікітчук.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 1 044
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00