Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Вступ 2025: До уваги абітурієнтів: важливі дати вступної кампанії

18:07, 10-07-2024

В Україні стартує вступна кампанія-2024, а цьогорічні випускники вже встигли встановити декілька рекордів.

Реєстрація особистих електронних кабінетів розпочалася 1 липня на вебсайті https://vstup.edbo.gov.ua/.

Для тих, хто не зміг взяти участь в основній сесії НМТ з поважної причини, додаткова сесія буде проводитися 11-19 липня.

Ті, хто склали тест протягом додаткової сесії, отримають цю можливість трохи пізніше - до 26 липня.

Подача заяв та документів стартує 19 липня та завершиться 31 липня (до 18:00).

До 5 серпня будуть оприлюднені рейтингові списки вступників. Абітурієнти, які будуть рекомендовані до зарахування на бюджетну форму навчання, повинні до 18:00 8 серпня подати оригінали документів.

Терміни зарахування на бюджет – до 10 серпня 2024 року, а на контрактну форму – до 30 серпня, однак додатковий набір на контракті місця буде тривати до 31 жовтня. Електронні кабінети також працюватимуть до 31 жовтня, ця дата і стане завершенням вступної кампанії - 2024.

Перелік документів - за посиланням.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 2 211
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00