Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Опитування здобувачів вищої освіти щодо якості організації навчального процесу в Державному університеті телекомунікацій у 2022-2023 н.р.

10:12, 02-06-2023

Шановні студенти! В Державному університеті телекомунікацій проводиться анкетування здобувачів вищої освіти  щодо якості організації навчального процесу.

Запрошуємо Вас взяти участь в опитуванні з 24  травня  по  06 червня 2023 р. Анкетування проводиться анонімно. Сподіваємося на Ваші чесні відповіді. Вони  будуть використані для удосконалення системи якості освіти в Університеті. Просимо Вас перейти за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdFmldJQn5qud5DkjGk7vP7QSPzVvHtv6iyPIzO3GV-977Xjw/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0

Заздалегідь Вам вдячні.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 2 762
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00