Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Захист дисертації на здобуття наукового ступеня доктора технічних наук

12:11, 01-04-2018

29 березня 2018 року у спеціалізованій вченій раді Д26.861.01 Державного університету телекомунікацій відбувся захист докторської дисертації завідуючого кафедрою Мобільних та відеоінформаційних технологій Отроха Сергія Івановича на тему «Методологія підвищення якості функціонування мережі майбутнього (FN) в умовах дії дестабілізуючих факторів» за спеціальністю 05.12.02 – телекомунікаційні системи та мережі, науковий керівник – проректор з науково-педагогічної роботи, доктор технічних наук, професор Беркман Любов Наумівна.

Колектив кафедри Мобільних та відеоінформаційних технологій вітає Сергія Івановича з успішним захистом дисертації!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 9 937
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00