Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ

15:52, 11-03-2015

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ  ОЛІМПІАДИ З ФІЗИКИ!

26.02.15 відбулася олімпіада з дисципліни "Фізика" серед студентів 1 курсу навчальних груп:

ТСД (викладачі: доц. Андреєва Н.О., ст.викл. Зінгаєва О.І.),

КСД (викладачі: доц. Муравйов В.М., ст.викл. Зінгаєва О.І.),

СЗД (викладачі: ст.викл.Морозова С.В., ст.викл. Зінгаєва О.І.)

Переможцями олімпіади стали:

1 місце:  Тімченко Артем (ТСД-12),

2 місце:  Ткаченко Вікторія  (ТСД-12),

               Соловюк  Анастасія  (КСД-11),

3 місце:  Зайченко Євгеній  (КСД-11),

               Ставицька Юлія  (КСД -11).

БАЖАЄМО УСПІХІВ У ПОДАЛЬШОМУ НАВЧАННІ!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 069
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00