Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Забезпечення якості проведення лабораторних занять з фізики в Державному університеті телекомунікацій

16:41, 22-10-2020

Фізика – фундаментальна дисципліна в технічному вузі. Основне її призначення – забезпечення студентів базовими знаннями, які необхідні при вивченні спеціальних технічних дисциплін. Фізика – гарний тренажер для технічного розуму, більш того, для розуму молоді.

Програми з фізики складені таким чином, що половина навчального часу відведено на практичну складову – це і розв’язування задач, і виконання лабораторних робіт.

З метою покращення якості проведення практичних занять викладачі кафедри постійно працюють над удосконаленням методичного забезпечення студентів всіма необхідними матеріалами. У вересні  цього навчального року викладачі Андреєва Н.О., Гориня Л.М. та Морозова С.В. підготували для студентів нові практикуми для лабораторних робіт і студенти вже почали їх використовувати. Сподіваємося, що це допоможе нашим студентам підвищити якість засвоєння дисципліни.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 183
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка