Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Викладачі кафедри фізики постійно підвищують свій професійний рівень

14:20, 19-01-2019

Кожні 5 років викладачі проходять навчання на курсах підвищення кваліфікації. Другий рік це навчання проходять на базі Університету менеджменту освіти при Академії педагогічних наук України. В цьому році навчання на цих курсах проходять завідувач кафедри Андреєва Н.О. та доцент Гориня Л.М.

Навчання проходить у три етапи. На першому очному етапі слухачі курсів прослуховують лекції, відвідують практичні та семінарські заняття, приймають участь в тематичних дискусіях. На цих заняттях слухачі отримують інформацію про різні аспекти змісту навчання відповідно до вимог та тенденцій розвитку вищої освіти у країнах ЄС, а також про методологію інноваційного розвитку національної освіти.

 
 
 

На другому етапі відбувається дистанційне навчання.

Третій етап, що проходитиме у червні місяці, передбачає представлення та захист випускної роботи на обрану тему.

 
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 052