Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

На лабораторних заняттях з дисципліни Фізика студенти 1 курсу ТСД під керівництвом викладача удосконалюють методику вимірювань фізичних величин

15:33, 07-12-2018
 

Студенти першого курсу факультету Телекомунікацій використовують на лабораторних заняттях смартфони не тільки для розрахунків різних фізичних величин. Так при вивченні теми  «Коливання і хвилі» для визначення характеристик згасаючих коливань було використано функцію смартфону «Сповільнена зйомка». Студенти ТСД-13 Журба  Д.В. і Чирва Б.М. за допомогою цієї функції вимірюють амплітуди коливань для визначення коефіцієнту згасання та логарифмічного декременту згасання, що зменшило похибку вимірювань цих величин до мінімуму.

 
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 343
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ