Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Звіт про підготовку системи автоматичного оцінювання студентів

12:02, 02-10-2017

З 2016 року вже дві сесії підряд студенти, які вивчали такі предмети як Фізика та Фізика оптичного звязку, проходили атестацію з використанням системи незалежного оцінювання.

Дана система забезпечує точне та справедливе оцінювання знань.

Для проведення автоматичної та дистанційної атестації, аспіранти кафедри фізики (а саме Мельников Павло та Подрушняк Володимир) доповнюють та розширюють можливості системи. Для цього:

  • Розширюється спектр мов програмування: Ruby on Rails, NodeJS, HTML5, CSS;
  • Для адміністраторів системи інтегрується JavaScript бібліотека – редактор математичних формул;
  • Інтегрується новий алгоритм генерації варіантів завдань для попередження повторень варіантів, а в результаті, уникнення фальсифікації атестації;
  • Створюється WEB-сервер для можливості дистанційного проведення атестації.

Відповідальні за оновлення системи доповіли, що робота виконана на 40%.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 134
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00