Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання кафедри

13:58, 23-04-2017

Минулого тижня відбулося засідання кафедри фізики. На порядку денному основні питання:

  • Звіт викладачів про виконану профорієнтаційну роботу;
  • Підготовка до атестації студентів по предметам, що викладає кафедра Фізики,  використовуючи сучасний комплекс навчання, що включає системи онлайн атестації, віртуального класу та дистанційного навчання, від вендорів IBM, Samsung, Lenovo.

Звіт про виконану роботу за тиждень:

1. Зібрані опитувальні анкети, з побажаннями випускаючих кафедр щодо корекції програми курсу фізики, що читається для студентів. Узагальнено результати та передані в навчальний відділ, внесені пропозиції щодо корекції навчальних програм.

2. Проведено підготовку до зустрічей з батьками, випускників таких шкіл:

  • ЗОШ №2 м.Буча;
  • БОЯРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ №4 КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОЇ РДА;
  • Тарасівська загальноосвітня школа;
  • Вышгородская специализированная школа "Сузір'я";
  • Середня школа №150, м Київ;
  • Середня школа №1, м Вишгород;
  • Гімназія «Інтелект» №1, м Вишгород;
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 349