Чи може EmDrive бути близький до реальності, допомагаючи космічним кораблям подорожувати через простір і створювати тягу без допомоги палива? Через місяць після захоплюючого дослідження NASA, які припустили, що EmDrive може працювати, китайські дослідники тільки підтвердили, що вони змогли запустити деякі тести на їх власній версії двигуна на низькій навколоземній орбіті, додаючи інтригу до того, що деякі називають сучасною "космічної гонкою" з США.
EmDrive був спочатку розроблений в 2001 році Роджером Шойером як рухова система, яка не залежить від звичайних засобів, щоб працювати. Це означає, що вона не використовує палива для виконання своєї роботи, таким чином роблячи космічний апарат значно легше і дозволяє простіше маневрувати, а також потенційно знижує витрати. Ще один цікавий аспект двигуна є його потенціал, який дозволяє розігнати космічний корабель до незвично високих швидкостей, і це може означати, що можна відправити людей за зовнішню межу Сонячної системи в лічені місяці, а не роки.
EmDrive також виділяється як цікава система з іншої причини - це кидає виклик одній з добре відомих законів Ісаака Ньютона.
EmDrive не має протидії, визначеної в третьому законі Ньютона: "Для кожної дії є рівна і протилежна реакція".
Популярність теми про EmDrive почалася минулого місяця, коли дослідники NASA опублікували перший документ, що EmDrive пройшов рецензування. Опублікований в Американському інституті аеронавтики і астронавтики документ був відомий тим, що EmDrive виробляє 1,2 мН за кіловат тяги. Це дуже низький показник порівняно з існуючими приводами, які покладаються на пропеллент, але EmDrive є набагато більш потужним, ніж легкі вітрила, які генерують тільки 6,67 мН за кіловат.
Китай почав тестувати EmDrive в навколоземній орбіті, в надії, що ця система буде служити в якості пропульсивной системи для їх супутників. Але Китайська академія космічної техніки виходить далеко за рамки цих випробувань, як джерело, близьке до інституту було процитовано, що Тяньгун-2 космічної лабораторії Китаю вже має EmDrive на борту.