Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання кафедри фізики

18:03, 04-11-2016

На кафедрі фізики проведено методична нарада. На порядку денному перевірка документації кафедри і документації, яка повинна бути в наявності в кожного викладача. За результатами внутрішньої перевірки співробітниками кафедри:

  • були впроваджені нова номенклатура;
  • доповнені документи з наукової та викладацької роботи;
  • доповнені документи по планам, звітам, графікам відкритих занять і якісниму складу кафедри;
  • документація, що щорічно оновлюється, відредагована і актуальна на 2016-17 навчальний рік;
  • а також, кожен співробітник має повний набір персональних документів: плани, робочі програми, набори лекцій, презентацій та методичних матеріалів.

За результатами перевірки комісією університету кафедра фізики максимально відповідає вимогам до документообігу в навчальних закладах.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 543
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00