Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Засідання кафедри

08:18, 11-04-2016

Минулого тижня відбулося засідання кафедри. На порядку денному два основних питання:

- Звіт викладачів по виконану роботу;

- Звіт про виконану профорієнтаційній роботі.

Звіт про виконану роботу за тиждень;

1. Зібрані та узагальнені питання до самостійної роботи студентів. Підготовлено тестові завдання, для формування переліку питань використовуваних в автоматичній оцінці знань студентів, підготовлені всі методичні матеріали по курсу фізики для нових спеціальностей;

2. Проводиться робота по відвідуванню шкіл міста Києва, з метою інформування випускників з питань вступу до ДРП. За тиждень, співробітниками кафедри проведені переговори з наступними школами:

- Спеціалізована школа № 64 (іноземних мов), адреси: м. Київ, вул. Ушинського 32;

- СЗОШ № 69, адреси: м. Київ, вул. Донецька 25;

- СЗОШ № 150, адреси: м. Київ Голосіївський р-н, вул. Червонопрапорна 148;

- ЗОШ № 1, адреси: м. Вишгород, вул. Мазепа 7а;

- Гімназія «Інтелект», адреси: м Вишгород, вул. Шкільна 14;

- Спеціалізована школа «Сузір'я», адреси: м. Вишгород, вул. Кургузова 15.

Аннотация:

Проведение заседания кафедры, на котором рассматривался вопрос отчетности преподавателей о проделанной работе, вопросы профориентационной работы кафедры.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 829