Студенти груп ІМД-11, ІМД-12 наукового гуртка «Актуальні проблеми фізики» підготували статті для участі у конференції «Технології компетентнісно-орієнтованого навчання природничо-математичних дисциплін», що відбудеться в Херсонському державному університеті:
1. Храпова Т. К., Чижевська М. А. ЕЛЕКТРОННІ ЗАСОБИ ОСВІТИ.
2. Жила Т.М., Дорошенко К.С. Тестування студентів з фізики з програмної платформи Moodle.
3. Головко А. П., Камнєва М. В. ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ВНЗ.
Крім базових знань з побудови та функціонування телекомунікаційних мереж, студенти вивчають принципи побудови мереж зв'язку на основі сучасних мережних технологій, зокрема WDM та різновидів, мережні технології і стандарти, магістральні транспортні мережі, локальні мережі та мережі доступу, а також апаратуру систем передачі для зазначених мереж, сучасні технології проектування, будівництва та експлуатації волоконно-оптичних ліній зв’язку, здатних забезпечити найвищу швидкість передачі інформації, технології прокладання оптичного кабелю, а також отримують навички зварювання оптичного волокна, вимірювань на волоконно-оптичних лініях зв’язку та у волоконно-оптичних системах передачі за допомогою сучасного обладнання, експлуатації ВОСП та їх елементів.
Крім базових знань з побудови та функціонування телекомунікаційних мереж, студенти вивчають принципи побудови мереж зв'язку на основі сучасних мережних технологій, зокрема WDM та різновидів, мережні технології і стандарти, магістральні транспортні мережі, локальні мережі та мережі доступу, а також апаратуру систем передачі для зазначених мереж, сучасні технології проектування, будівництва та експлуатації волоконно-оптичних ліній зв’язку, здатних забезпечити найвищу швидкість передачі інформації, технології прокладання оптичного кабелю, а також отримують навички зварювання оптичного волокна, вимірювань на волоконно-оптичних лініях зв’язку та у волоконно-оптичних системах передачі за допомогою сучасного обладнання, експлуатації ВОСП та їх елементів.
Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.