Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Наукова робота кафедри Безпеки життєдіяльності та фізичного виховання

11:48, 17-09-2020

Наукова робота викладачів кафедри Безпеки життєдіяльності та фізичного виховання проводиться у тісній співпраці з науковцями й провідними фахівцями галузі та інших закладів вищої освіти.

Так, 9 - 12 вересня 2020 року проводилась VIІ міжнародна науково-практична конференція «Безпека життєдіяльності на транспорті та виробництві. Освіта, наука, практика». Конференція відбулась на базі Херсонської державної морської академії за підтримки НАН та ДСНС України.

 

Захід є місцем постійного обміну актуальними науковими напрацюваннями в сфері безпеки люди як для відомих науковців, так й для молодих вчених.

Викладачі кафедри у співавторстві з науковцями Київського національного університету будівництва і архітектури виступили з доповіддю «Компетенції в сфері безпеки праці та екології», яка викликала жваву дискусію та обговорення.

 
 

Автор: Гунченко О.М.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 043