Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Онлайн-навчання викладачів кафедри БЖДФВ

13:05, 15-06-2020

Під час карантинних заходів редакція науково-практичного журналу «Охорона праці» та Академія управління ризиками в системах менеджменту провели низку дискусійних онлайн семінарів та навчання за напрямком формування ризик-орієнтовного підходу при впровадженні систем менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці за вимогами міжнародних стандартів, імплементованих в законодавство України.

Онлайн-тренінги відбувались в рамках трьох модулів за наступною тематикою:

  1. Модуль 1 «Керування ризиками в системах управління безпекою праці та здоров’я працівників».
  2. Модуль 2 «Розробка та впровадження систем управління безпекою праці та здоров'я працівників на українських підприємствах на основі керування ризиками згідно вимог ISO 45001:2018».
  3. Модуль 3 «Розробка процедури керування ризиками небезпек в системах управління безпекою праці та здоров'я працівників».

Викладач кафедри безпеки життєдіяльності та фізичного виховання доцент Гунченко О.М. успішно пройшла навчання за запропонованою програмою та отримала відповідні сертифікати. Отримані знання у подальшому будуть використані при розробці науково-методичної літератури та впроваджені в навчальний процес за дисциплінами кафедри.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 734
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка