Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Вітаміни та мікроелементи для студентів

13:50, 20-12-2018

Як зберегти здоров'я в період закінчення семестрового навчального навантаження? Студенти ДУТ при вивченні соціальної і екологічної безпеки життєдіяльності (тема 4. Соціальні небезпеки) знають, що основа здоров'я - це раціональне харчування.

Наукові співробітники Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця опублікували статтю про відповідність студентського раціону харчування новим нормам (Наказ МОЗ України №1073 від 03.09.2017 «Про затвердження Норм фізіологічних потреб населення України в основних харчових речовинах і енергії»

У своїй роботі вони показали, що студенти мало використовують в своєму раціоні харчування овочі (особливо картоплю), фрукти і зернові продукти (хліб) і багато вживають солодощів, що не відповідає національним рекомендаціям. Добовий раціон харчування студентів повинен складатися на ½ з овочів, бобових, фруктів і ягід і на 1/6 - з хліба і зернових продуктів. І тільки таким чином це покриє потребу організму у вітамінах і мінеральних речовинах.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 300
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ