Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

ЕКСПЕРИМЕНТ ЗАКІНЧЕНО

14:45, 06-10-2018

Студенти 3-го курсу Державного університету телекомунікацій гарно пам’ятають натурний експеримент, який проводили викладачі кафедри безпеки життєдіяльності та фізичного виховання з ортостатичними пробами. Вони зацікавлені, які ж результати ми отримали. В журналі «Лікарська справа» (№1-2, 2018) опублікована частина вказаних дослідів.

Автори статті «Вплив електромагнітного випромінювання радіочастотного діапазону на вегетативне забезпечення серцево-судинних реакцій організму людини» переконливо доказали існуючий взаємозв’язок між терміном експозиції електромагнітного випромінювання радіочастотного діапазону та формуванням ваготонічних реакцій серцево-судинної системи і появою ознак нейроциркуляторної дистонії.

Результати даних досліджень впроваджені в теоретичний розділ практичного заняття (№10) з дисципліни «Соціальна та екологічна безпека життєдіяльності. https://vrachebnoedelo.com/index.php/journal/article/view/159/103

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 953