Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Співпраця з академічним товариством Міхала Балудянського (Словаччина)

14:10, 25-04-2018

У результаті співпраці провідних університетів України з академічним товариством Міхала Балудянського (Словаччина) в період 15-20 квітня 2018 р. було проведено стажування викладачів ВНЗ в європейських університетах.

Міжнародна програма наукового стажування «Сучасні методи викладання та інноваційні технології у вищій освіті: європейський досвід та провідні тенденції» включала в себе відвідування декількох провідних навчальних закладів, а саме: Віденського університету (Австрія, м. Відень), Пан-європейського університету (Словаччина, м. Братислава), Обудського університету (Угорщина, м. Будапешт) та Кошицького технічного університету (Словаччина, м. Кошице).

У стажуванні прийняла участь доцент кафедри «Безпеки життєдіяльності та фізичного виховання» Гунченко О.М.

Програма стажування розрахована на 108 годин, та дозволяє ознайомитись з методами організації навчального процесу та сучасними інноваційними підходами в освіті у європейських університетах.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 537
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа