Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Студенти, що відвідують науковий гурток «Екологічні аспекти в професійній діяльності» прийняли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції

11:33, 20-11-2017

14 листопада відбулось чергове засідання студентського гуртка «Екологічні аспекти в професійній діяльності» на тему: «Стан  та оцінка загроз в екологічній сфері».

Студенти обговорювали підготовлений відеоматеріал щодо екологічного стану України та світу. Також був зроблений підсумковий аналіз роботи членів гуртка на Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів і молодих вчених «Метрологічні аспекти прийняття рішень в умовах роботи на техногенно небезпечних об’єктах», яка відбулась 2-3 листопада 2017 р. в Харківському національному автомобільно-дорожньому університеті.

Тези, що були надруковані у збірнику за участі студентів наукового гуртка:

  • «Небезпечні ситуації техногенного характеру в Україні»;
  • «Вплив засобів безпровідного зв’язку та способи його мінімізації»;
  • «Охорона праці в США»;
  • «Системи керування у сфері запобігання надзвичайним ситуаціям».
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 828
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа