Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Санітарні правила та норми використання комп’ютерної техніки у навчально-виховному процесі

08:24, 16-12-2014

Міністерство освіти і науки України оприлюднило листа від 26.11.2014 № 1/10-3317 «Про внесення змін до санітарних правил та норм використання комп’ютерної техніки у навчально-виховному процесі».

У листі зазначено, що діючі Державні санітарні правила та норми «Влаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп'ютерах» ДСанПіН 5.5.6.009-98, затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30.12.98 № 9, у зв’язку з розвитком інформаційно-комунікаційних технологій та впровадження їх в освітній процес є застарілими та потребують перегляду.

Зокрема, у них не передбачено використання в навчальних закладах бездротових телекомунікаційних стандартів (Wi-Fi, Bluetooth, WiMax, GSM, EDGE, CDMA, UMTS, LTE тощо), не враховано зміни в понятійно-термінологічному апараті інформаційно-комунікаційних технологій та можливості використання відеомоніторів на основі технологій зі зниженим рівнем опромінення (зокрема LCD, LED, OLED, PDP, E-ink), тривимірних (3D) відеомоніторів; застосування пристроїв із сенсорним безклавіатурним управлінням та маніпуляторами типу «тачпад».

Необхідно переглянути норми безперервної роботи з екраном персонального комп’ютера для учнів різного віку (розділ 9), переглянути норми площі на одного учня, який працює з персональним обчислювальним пристроєм, ураховуючи ергономічні особливості та актуальні рівні опромінення, що створюється сучасними типами таких пристроїв.

МОН просить доручити Міністерству охорони здоров’я, Державній санітарно-епідеміологічній службі, спільно з Міністерством освіти і науки розробити нові Державні санітарні правила та норми «Влаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп’ютерах».

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціальність: Інформаційні системи та технології

Спеціальність «Інформаційні системи та технології» дає можливість студентам отримати ґрунтовні знання з сучасних інформаційних технологій та знайти перспективну роботу в ІТ-компаніях, у тому числі закордонних. Студенти отримують ґрунтовну математичну та алгоритмічну підготовку, вивчають основні мови програмування, комп`ютерні мережі, операційні системи та інші дисципліни, необхідні для роботи за фахом.

Місцем роботи випускників можуть бути організації, які займаються розробкою та супроводом програмного забезпечення, у тому числі на платформі Web, оператори мобільного зв'язку, Інтернет-провайдери, організації, які використовують комп`ютерні технології.

Спеціальність: Інформаційні системи та технології

Спеціальність «Інформаційні системи та технології» дає можливість студентам отримати ґрунтовні знання з сучасних інформаційних технологій та знайти перспективну роботу в ІТ-компаніях, у тому числі закордонних. Студенти отримують ґрунтовну математичну та алгоритмічну підготовку, вивчають основні мови програмування, комп`ютерні мережі, операційні системи та інші дисципліни, необхідні для роботи за фахом.

Місцем роботи випускників можуть бути організації, які займаються розробкою та супроводом програмного забезпечення, у тому числі на платформі Web, оператори мобільного зв'язку, Інтернет-провайдери, організації, які використовують комп`ютерні технології.

Переглядів: 17 812