Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Про роботу наукового гуртка

08:26, 22-09-2016

На кафедрі Безпеки  життєдіяльності та охорони праці продовжує роботу науковий гурток з предмету Екологія. Запрошуємо всіх бажаючих студентів ДУТ прийняти участь у роботі гуртка та підвищити свій рівень знань з питань екологічної безпеки.

Графік роботи наукового гуртка на 2016 рік

з/п

Дата проведення

Час проведення

Місце проведення

Примітки

1.

29.09.2016

1500 -1700

Аудиторія 2Г

 

2.

27.10.2016

1500 -1700

Аудиторія 2Г

 

3.

24.11.2016

1500 -1700

Аудиторія 2Г

 

4.

22.12.2016

1500 -1700

Аудиторія 2Г

 

Керівник наукового гуртка
старший викладач кафедри БЖД та ОП  О.І. Глєбова

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 569