Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Угода про співпрацю між Державною службою України з питань праці та Федерацією професійних спілок України

13:08, 30-06-2016

З метою посилення державного нагляду і громадського контролю за додержанням роботодавцями законодавства у сфері промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, законодавства про працю, зайнятості населення, загальнообов’язкового державного соціального страхування Державна служба України з питань праці та Федерація профспілок України 22 червня 2016 року уклали Угоду про співпрацю.

«Підписання такої угоди допоможе налагодити конструктивне співробітництво на центральному, галузевому та регіональному рівнях, ефективно поєднати державний нагляд з громадським контролем профспілок в інтересах захисту людської праці», – зауважив Голова Держпраці Роман Чернега, який підписав Угоду від Сторони  Державної служби України з питань праці.

Відповідно до Угоди, Сторони посилюють діалог та співробітництво щодо забезпечення гідної праці, політики зайнятості, безпечних та здорових умов праці, соціального захисту. Реалізація таких цілей відбуватиметься шляхом проведення навчань і тренінгів, конференцій з цих питань, а також методами проведення превентивних заходів, запобігання ризикам аварій та управління професійними ризиками, обміном результатами досліджень та практикою у сфері праці.

http://dsp.gov.ua/

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 546
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа