Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Одеса: під час пожежі у гуртожитку постраждали четверо студентів

16:27, 26-11-2015

За даними Державної служби України з надзвичайних ситуацій 10 листопада 2015 р. о 18:14 до Служби порятунку «101» надійшло повідомлення про пожежу в гуртожитку Одеського Коледжу Транспортних технологій по вул. Степова 2/3.

Вході проведення рятувальної операції рятувальники евакуювали з 3-го та 4-го поверхів 250 мешканців гуртожитку через аварійні виходи та за допомогою триколінної драбини.

Займання виникло у кімнаті на 2-му поверсі. Вогнеборці ліквідували загорання на площі 10 кв.м. На місці пожежі отримали отруєння продуктами горіння четверо студентів, які госпіталізовані бригадами швидкої допомоги до лікарні.

На гасіння пожежі були задіяні 3 одиниці пожежно-рятувальної техніки та 12 чоловік особового складу. Причина пожежі наразі встановлюється.

Звертаємо увагу всіх студентів ДУТ на необхідність дотримання
правил пожежної безпеки та норм протипожежного захисту
у побутових умовах.

 

Автор: сайт Державної служби України з надзвичайних ситуацій
(http://www.odesa.mns.gov.ua/news/7857.html?PrintVersion).

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 971