Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Приймальна комісія:
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документаційно-інформаційного забезпечення та контролю
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
      
           Пошук    
  
Укр.
 

Інформаційно-аналітична довідка про виникнення НС в Україні протягом І півріччя 2015 року

10:17, 16-09-2015

Упродовж І півріччя 2015 року в Україні зареєстровано 55 надзвичайних ситуацій (далі - НС), які відповідно до Національного класифікатора «Класифікатор надзвичайних ситуацій» ДК 019:2010 розподілилися на:

  • техногенного характеру - 32;
  • природного характеру - 18;
  • соціального характеру - 5.

Внаслідок цих надзвичайних ситуацій загинуло 136 осіб (з них 13 дітей) та 431 особа постраждала (з них 194 дитини).

За масштабами надзвичайні ситуації розподілилися на:

  • державного рівня - 1;
  • регіонального рівня - 3;
  • місцевого рівня - 26;
  • об'єктового рівня – 25.

Порівняно з аналогічним періодом 2014 року загальна кількість НС зменшилася на 20%. Збільшення на 32% кількості постраждалих в НС у 2015 році сталося за рахунок зростання їх частки в НС соціального характеру (спричиненої противоправними діями терористичного спрямування, що здійснюються незаконними воєнізованими формуваннями на території Донецької та Луганської областей) та в медико-біологічних НС.

Електронний ресурс: http://www.mns.gov.ua/opinfo/8262.html

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 548