Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Нарада завідувачів кафедри фізичного виховання

19:24, 14-06-2015

11 червня 2015 року кафедрою фізичного виховання Державного університету телекомунікацій у конференц-залі з 14.00 до 16.45 була проведена нарада завідувачів кафедр фізичного виховання вищих навчальних закладів київського регіону щодо модернізації системи фізичного виховання.

По першому питанню (щодо результатів роботи міжвідомчої групи, створеної за рішенням прем’єр-Міністра України Яценюка) виступив професор кафедри фізичного виховання Державного університету телекомунікацій доктор педагогічних наук, доцент Присяжнюк Станіслав Іванович.

По другому питанню (щодо звернення спеціалістів фізичного виховання про недопущення руйнування системи фізичного виховання у вищих навчальних закладах) виступив завідувач кафедри фізичного виховання Київського національного лінгвістичного університету кандидат педагогічних наук, доцент Попов Микола Дмитрович.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 081
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00