Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Команда Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій з бадмінтону взяла участь в змаганнях ХІХ Універсіади міста Києва 2023/2024 навчального року

19:48, 01-04-2024

31 березня відбулися змагання ХІХ Універсіади м. Києва з бадмінтону між командами, які представляли 9 столичних закладів вищої освіти. Команди ДУІКТ доклала максимум зусиль для гідних виступів на спортивних майданчиках бадмінтону у складі студентів: Хваль Лідія, Веселовський Дмитро, Філенко Михайло, але за відсутності з не передбачуваних причин одного гравця не вдалось закріпитись за сходинки п’єдесталу. 

Вітаємо команду ДУІКТ з виступом у цих престижних змаганнях, які були відбірковими до Універсіади України.

Олександр Коваль,
завідувач кафедри БЖД та фізичного виховання

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 384
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ