Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Переможний вихід команди ДУІКТ до фіналу чемпіонату Молодіжної ліги міста Києва з баскетболу 3х3 серед студентів ЗВО в програмі ХІХ Універсіади міста Києва 2023-2024 н.р.

20:24, 28-11-2023

Відбувся відбірковий турнір з баскетболу 3х3 в програмі ХІХ Універсіади міста Києва 2023-2024 н.р..

Понад 27 молодіжних команд 14 ЗВО взяли участь за підтримки Федерації баскетболу міста Київ. Честь Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій захищали студенти-баскетболісти: Антон Довгопол, Володимир Журба, Роман Шиліпук на чолі з капітаном команди Євгенієм Ольховським.

Результат ігор мав успішний вихід до півфіналу та майстерність й жага до перемоги дозволила згодом вибороти путівку до фіналу. Бажаємо нашим козакам вогник спортивного багаття пронести з честю й гідністю в подальших виступах команди ДУІКТ.

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 936
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка