Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

У Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій за спортивні досягнення Ректор нагородив студентів-спортсменів та тренерів-викладачів

09:44, 14-11-2023

За ініціативи ректора Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій відбулася церемонія нагородження кращих студентів-спортсменів, команд і тренерів-викладачів Університету.

Захід, який в Університет традиційно прозвали «спортивним Оскаром», відбувся в урочистій атмосфері. 

Особливі слова вдячності лунали від Ректора Університету доктора технічних наук, професора, Заслуженого працівника народної освіти України ТОЛУБКО Володимира Борисовича в адресу наставників та тренерів команд, які привели до успіхів переможців чемпіонатів.

Дякуємо вам за такі здобутки, та бажаємо подальших перемог!

 

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 2 417
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00