Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Відбувся чемпіонат Києва серед студентів з боксу

10:04, 17-04-2023

З 6 по 8 квітня 2023 р. на потужній спортивній  базі  спорткомплексу КНУБА відбувся чемпіонат Києва серед студентів з боксу. У чемпіонаті взяли участь студенти-боксери з восьми закладів вищої освіти.

З Державного університету телекомунікацій  взяли участь сміливі 4 студенти-боксери, які гідно тримали бій. ІІІ місця вибороли  Демків Іван, Погорелов Нікіта, Муранов Іван,  – тренер Гасанова С.Ф.

Привітав переможців ДУТ президент Спортивної студентської спілки м. Києва, ректор Київського національного університету будівництва і архітектури, академік Петро Мусійович Куліков.  

Зважаючи на тривалу і дружню співпрацю між Державним університетом телекомунікацій та Київським національним університетом будівництва і архітектури й популяризацію спортивного способу життя та надані умови для тренувань спортсменам ДУТ велику вдячність висловлюємо з надією на подальшу співпрацю й з інших видів спорту на благо студентства.

 

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 654
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ


за спеціальністю 029 Інформаційна бібліотечна та архівна справа