Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Олімпійський урок в офлайн-режимі з студентами 1,2,3 курсів денної форми навчання

09:53, 01-10-2022

В рамках Спартакіади Державного університету телекомунікацій присвяченій Дню фізичної культури і спорту України та Міжнародному Дню студентського спорту в Україні провели Олімпійський урок в офлайн-режимі з студентами 1,2,3 курсів денної форми навчання. Запрошеним гостем Олімпійського уроку був майстер спорту,  Заслужений тренер України, президент Міжнародної федерації гирьового спорту та Федерації гирьового спорту України, рекордсмен Книги рекордів Гіннесса, кавалер ордена України За заслуги ІІІ ступення, завідувач кафедри фізичного виховання та здоров'я НМУ ім. О.О.Богомольця, к.п.н., професор, Заслужений працівник фізичної культури і спорту України ЩЕРБИНА ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 876
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00