Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

"VІІ Зимова Студреспубліка" у Карпатах!

15:53, 10-02-2015

Шановні студенти!

27 лютого – 2 березня 2015р.

Студреспубліка оголошує конкурс на участь у проекті «VІІ Зимова Студреспубліка за темою: «Прихід до влади політичних суб'єктів нового типу з метою радикальної модернізації України».

Цільова аудиторія: учасники республіканських проектів (Студреспубліки й ін.) будь-якого з років, активні громадяни, експерти, громадські та політичні діячі, підприємці, депутати різних рівнів, молодь, студентство.

За додатковою організаційною інформацією звертатися за тел. :
моб. (063) 679 92 52 – Іван Ледчак, в.о. менеджера проектів Студреспубліки;
(044) 529 13 75 – офіс.

Детальніше: http://www.studrespublika.com/news/text_news.php?id=2819

Джерело: Сайт студентскої ради
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 5 056
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ