Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        

Державний університет
інформаційно-комунікаційних
технологій

Укр.
   

Відбулася вже друга лекція по книзі Шони Харіс на тему “Управління доступом”

11:37, 02-11-2015

Шановні студенти!

    26 жовтня 2015 року в актовій залі Університету Наукове товариство Навчально-наукового інституту захисту інформації провело лекцію за другим доменом книги Шони Харіс на тему “Управління доступом”.

    Доповідач Синишин Костянтин, студент групи БСД-32, розповів про основні принципи безпеки доступу до інформації. Не залишилася без уваги низка важливих заходів, що порушують питання несанкціонованого доступу до інформації. Було розглянуто основні причини цього явища, такі як помилки конфігурації, слабка захищеність засобів авторизації, помилки в програмному забезпеченні, прослуховування каналів зв’язку, використання клавіатурних шпигунів, вірусів, тощо.

А ми нагадуємо, що це тільки початок. Наступного разу Вас чекатиме ще більш захоплююча інформація! Приєднуйтеся до нас!



Джерело: Сайт студентскої ради
© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнитись більше
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 4 132