Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Презентація програми "Стрибок у життя" в Державному університеті телекомунікацій

22:40, 10-09-2015

дітиДрузі!

9 вересня для студентів Державного університету телекомунікацій представник мобільного оператору Life:) зробила презентацію програми "Стрибок у життя".

Оскільки цей проект існує з 2009 року, ми змогли побачити на прикладі учасників минулих років, як він допомагає у здобутках та мотиваціях сучасної молоді.

Компанія акцентувала увагу на тому, що "Стрибок у життя" надає допомогу студентам в освоєнні та набутті практичних навичок саме завдяки співпраці з досвідченими експертами.

Якщо ти хочеш розвиватись та прагнеш проявити себе в сфері телекомунікацій, то цей проект саме для тебе. Не зволікай та заповни анкету з 1 жовтня по 31 грудня 2015 року.

 


Джерело: Сайт студентскої ради

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 4 752
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00