Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Літня тераса ІТ-кафетерію

18:47, 23-06-2015

дітиДрузі!

Так хочеться влітку насолодитись теплом сонячних променів. Саме для Вас в Державному університеті телекомунікацій 23 червня розпочав роботу літня тераса ІТ-кафетерію.

На свіжому повітрі приємніше насолоджуватись здобними булочками та свіжими соками, які Ви зможете там і придбати, а тентові накриття та тіні дерев не дадуть Вам спектись на сонці. winked

Запрошуємо Вас відвідати літню терасу ІТ-кафетерію!

Щиро дякуємо Адміністрації Державного університету телекомунікацій за те, що створює максимально комфортні умови для студентів!!!

P.S. Wi-fi якісно працює на території літньої тераси також!!!))


Джерело: Сайт студентскої ради

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 5 007
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00