Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Моя сім'я починається з мене

16:10, 15-05-2015

Шановні студенти!

Студентська рада факультету Телекомунікацій запрошує Вас відвідати цікаву лекцію "Моя сім'я починається з мене", яка присвячена міжнародному Дню сім'ї (15 травня).

Ми розкажемо Вам нехитрі секрети: як можна побудувати міцні стосунки та що потрібно знати про подружнє життя, адже саме сім'я та кохані люди допомагають нам у важких ситуаціях, підтримують нас.

Ми впевнені, що ці знання можуть внести хоч невелику, але досить вагому лепту у початок Вашого спільного майбутнього.

ЧАС: 20 травня ПОЧАТОК о 13:30   МІСЦЕ: конференц зала

Вчимось берегти те, що у нас є!

За детальною інформацією звертатися до голови соціального відділу ф-ту ТК Олі Гринчук


 


Деталі: Сайт студентскої ради

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 4 757
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00