Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Практика в ПриватБанку

13:55, 08-04-2015

Друзі!

Державний університет телекомунікацій разом із Приватбанком розпочинає освітню програму проходження онлайн-практик та стажувань.

Усі студенти нашого Університету мають чудову можливість – отримати досвід роботи в одному з найбільш технологічних банків світу!

На практиці в ПриватБанку Ви познайомитеся з інноваційними технологіями, дізнаєтеся, як працюють банківські послуги, отримаєте навички якісного обслуговування клієнтів. 

Кожен студент-практикант зможе в онлайн-режимі пройти практику, а найкращі – будуть прийняті на роботу. 

Заповнити анкету ви можете за посиланням http://hr.privatbank.ua/?ln=ua

P. S. Флаєр із додатковою інформацією можна взяти в деканаті або ж на вахті університету/гуртожитку.


Джерело: Сайт студентскої ради

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнатись більше
Переглядів: 6 759
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00