Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Вміння працювати в команді – запорука успішної кар'єри

11:12, 01-11-2017

З метою підготовки висококваліфікованих спеціалістів, які повинні відповідати потребам сучасного ринку праці, вимогам потенційних роботодавців  в Університеті вже з першого курсу для студентів всіх спеціальностей в навчальний процес впроваджено дисципліни «Ділові комунікації» та «Групова динаміка і комунікації».

Метою введення дисципліни «Ділові комунікації» є  опанування студентами ділового професійного спілкування,  вміння проводити презентації, публічні виступи, організовувати та вести переговори, грамотно оформлювати  результати своєї професійної діяльності, вести ділове листування та складати організаційні та управлінські документи.

Дисципліна «Групова динаміка та комунікації» спрямована на формування навичок ефективної командної роботи, підвищення узгодженості та згуртованості командних і групових дій, оптимізації процесів взаємодії з колегами та майбутніми клієнтами, успішних комунікацій в професійному контексті, управління динамікою професійної взаємодії, модерації групових дискусій та самопрезентації.

Це навчить наших студентів ефективно працювати у групі та команді, створювати власний імідж, керувати саморозвитком, самовдосконалюватися, успішно долати стрес, запобігати виникненню  конфліктних ситуацій та отримати додаткові конкурентні переваги на ринку праці.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 13 682
Вступ до магістратури
лише за ЄВІ
та вступним випробуванням


за спеціальністю 172 Електронні комунікації та радіотехніка