Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Розклад консультацій для студентів 7 курсу

11:32, 15-02-2017

Розклад консультацій для студентів 7 курсу ННІЗДН

Консультації по дипломному проектуванні випускаючими кафедрами

 

Дата

Група

Пара

Аудиторія

Викладач

20.02.2017

КСЗМ-71

4 пара

404

Козелкова К.С.

21.02.2017

ІМЗМ-71

4 пара

132

Вишнівський В.В.

22.02.2017

БСЗМ-71

3 пара

419

Бурячок В.Л.

23.02.2017

МНЗМ-71

4 пара

401

Гудзь О.Е.

23.02.2017

УІДЗМ-71

4 пара

401

Гудзь О.Е.

23.02.2017

РТЗМ-71Т

3 пара

201

Дружинін В.А.

23.02.2017

ТСЗМ-71

3 пара

220

Заїка В.Ф.

23.02.2017

УБЗМ-71

4 пара

418

Курченко О.А.

24.02.2017

РТЗМ-72С

4 пара

101

Сайко В.Г.

27.02.2017

СЗЗМ-71

6 пара

423

Лазаренко С.В.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 097
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ