Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

В Університеті відбувся випуск спеціалістів

10:30, 22-04-2016

В Державному Університеті Телекомунікацій відбувся випуск студентів заочної форми навчання, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліст за спеціальностями:

  • «Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси»;
  • «Менеджмент організацій і адміністрування»;
  • «Система технічного захисту інформації, автоматизація її обробки»;
  • «Управління інформаційною безпекою»;
  • «Безпека інформаційних і комунікаційних систем».

Було вручено 67 дипломів із них 11 дипломів з відзнакою.

Від щирого серця хочемо привітати наших випускників, бо немає більш важливої справи, ніж бажання вдосконалити себе духовно та інтелектуально.

Вітаємо їх на порозі нових життєвих перспектив!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 5 688
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ