Шановні колеги, абітурієнти, студенти й прості відвідувачі сайту. Якщо Ви читаєте цю новину то мабуть Ви вагаєтеся, яку саме форму навчання потрібно обрати, й ми впевнені що кожен хоч колись задавався такими питаннями:
- Навіщо взагалі заочна або дистанційна форма навчання?
- А чи можливо отримати якісні знання на заочній формі навчання?
- Чим краще заочне (дистанційне) навчання за навчання на стаціонарі?
Звісно ми знаємо відповіді на ці питання, й зараз залюбки поділимося цими простими й в той же час вагомими відповідями з Вами.
Заочна форма навчання розрахована на тих студентів, які з певних причин (стан здоров’я, наявність малої дитини, втрата роботи та ін.) не мають можливості вчитись безпосередньо в навчальному закладі під постійним контролем викладача, але прагнуть отримати вищу освіту. Саме за рахунок оптимального поєднання двох процесів – професійної діяльності та здобуття якісних знань, задовольняються потреби студентів, а тому популярність цієї форми навчання не викликає сумнівів. Таким чином, заочна форма навчання не відволікає працівників із сфери виробництва, а тому дає можливість гнучко реагувати на потреби галузей, підготовлювати, перепрофільовувати і перепідготовлювати кадри.
Завдяки специфічним особливостям заочна та дистанційна форми навчання характеризуються не тільки зручністю, а й доступністю, бо мають ряд переваг:
- індивідуальний підхід до навчання;
- швидка самореалізація випускників (студенти не втрачають дорогоцінні роки на навчання на денній формі, а відразу з перших курсів починають працювати. Це дає суттєву перевагу в том, що коли ви отримаєте диплом бакалавра, ви матимете 5 років досвіду роботи, на відміну від студентів денної форми навчання);
- економія коштів (прийнятна вартість навчання у порівнянні із стаціонаром, помірковані побічні витрати, економія часу);
- гнучкість та не прив’язаність до місця (можливість займатися в зручний для себе час, у зручному місці);
- повнота знань, які ви можете отримати (викладач надає комплекти матеріалів, які включають електронні посібники, спеціалізовані видання, посилання на електронні бібліотеки, посилання на корисні сайти, можливість спілкуватися з викладачем за допомогою мережі Інтернет);
- сучасні інформаційні технології в освіті (використання в процесі навчання інформаційних технологій, що сприяють інтеграції студента в сучасний технологічний простір в постіндустріальному суспільстві);
- можливість отримання не тільки базових, а й поглиблених знань (в процесі навчання студентам надається доступ до електронної платформи навчання, в якій міститься вичерпна інформація з дисципліни для поглибленого навчання, з використанням технологій дистанційного навчання);
- в процесі отримання освіти студенти розвивають навички самостійного планування часу, які знадобляться їм для того щоб робити конструктивні висновки та прогнози;
- соціальна рівноправність (доступність і рівні можливості для всіх людей незалежно від місця проживання та стану здоров’я).