Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
        
           Пошук    
  
Укр.
 

Робота наукового гуртка на кафедрі Космічних систем та комплексів і супутникових телекомунікацій

16:49, 14-11-2019

13 листопада  2019 р. відбулося зібрання студентського наукового гуртка «Супутникові телекомунікації»,  на якому були присутні студенти 1-го курсу.  В рамках діяльності гуртка та пріоритетів,  поставлених інноваційним змістом навчання студенти мали нагоду подивитись на реальні приклади того, з чим і як сьогодні працює та що повинен вміти інженер супутникового зв’язку.

Студентський гурток пропонує:

  • дослідити структуру супутникового обладнання
  • навчитися працювати з обжимачем кабелю, супутноковими терміналами та антенами;
  • налаштовувати супутникове телебачення та інтернет;
  • та багато інших навиків.

Запрошуємо усіх бажаючих студентів!

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 604
Отримайте консультацію

Дізнайтесь про переваги навчання в ДУІКТ