Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
XS
SM
MD
LG
XL
XXL
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Консультаційний центр (Приймальна комісія):
Телефон: (044) 249-25-91,
Телефон: (066) 227-46-60
Відділ документообігу
Телефон / факс: (044) 249-25-12
Відділ медіакомунікацій
Телефон: (099) 109-41-23
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
  
Укр.
 
Обрати мову
        
           Пошук    
  
Укр.
 
Обрати мову

Початок курсів «Налаштування супутникового обладнання»

12:03, 28-12-2017

Кафедра «Космічних систем та комплексів і супутникових телекомунікацій» відкриває платні навчальні курси за напрямом «Налаштування супутникового обладнання».

На першому занятті, перед слухачами курсів виступив завідувач кафедри КСКСТ, доктор технічних наук Фролов В.Ф., який урочисто відкрив курси і повідомив, що в рамках курсів буде проходити поглиблене вивчення супутникових технологій і обладнання супутникового зв'язку, а також вивчення нових тенденцій у сфері розвитку телекомунікацій.

В ході занять слухачі-студенти отримають реальні практичні навички та вміння з налаштування обладнання систем супутникового телебачення та супутникового інтернету.

Провідні викладачі кафедри КСКСТ: к.т.н. Власенко Г.М. і старший викладач Скрипник В.Г. проводитимуть заняття щосереди, в ауд. 211.

Запрошуються всі бажаючі.

© При повному чи частковому використанні матеріалів сайту ДУІКТ гіперпосилання на сайт https://duikt.edu.ua/ обов'язкове!
Читайте також

Абітурієнту

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 601
Ознайомча екскурсія

Запрошуємо Вас щоп’ятниці о 15.00